HÖJDPUNKTERNAS MUSIKALISTER

Just nu läser ni ett inlägg, skrivet av världens lyckligaste tjej! Jag är nystrandad i värmen (det betyder att jag hängt på stranden med Jennie och Tobbeman idag) och jag har en biljett till The Lumineers samt på god väg till en biljett till Ben Howard! Men förstår ni???? HÖJDPUNKTERNAS MUSIKALISTER kommer till Sydney och jag får förmodligen se dom båda! Vill att ni alla ska få chansen att uppleva den känslan jag känner just nu, genuin lycka. Bra musik kan inte bli mer kärleksfullt. Ville bara informera er där hemma!
 
Ps. Ben Howard biljetten har jag köpt via gumtree så det är en tjej som har skickat den via post så den borde vara framme nästa vecka. Jag har bara betalat halva biljetten så dyker den upp är jag inte grundskiten iaf. 
 
Ha det bäst alla finisar! Ikväll ska vi med på utgång och säga cioa till Ted som åker hem och imorgon är det Playdate med IBS eleverna, dom bjuder tydligen på bowling och middag. Taggad!


Kommentarer
Pappa

Ta de piano snart är farsan nere o kramar om dig:) puss älskar dig

2013-02-08 @ 20:39:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0