Logge min trädogge

Jag säger snart godmorgon till er i Sverige, även fast det är dagtid här i Australien. Jag och Jennie sitter på biblioteket i Paddington och planerar höjdarbröllopet som ska äga rum den 1 mars 2014. Japp. Mamma, pappa, Saga, Josefine, kusiner, farmödrar, morförälder, farbrödrar, mostrar, fastrar, kusinbarn och alla andra goa människor som skulle kunna tänkas bry sig. Jag ska gifta mig! Hoppas ni blir överaskade, för här sitter jag med en ring på vänsterfingret och blommor i min högra hand. Nästan. 
 
Okej, jag ska inte gifta mig än på ett tag, och det blir förmodligen inte i Australien då heller. Vi gör bara ett skolarbete, men jag känner på mig att ni nästan satte i halsen där hemma när ni läste det. Jag är så himla lurig, tänka sig va? Humorn har jag inte tappat på vägen hit iaf. 
 
Men tillbaka till våra duktigheter. Vi sitter på biblioteket och pluggar för fullt - bortsett från just denna minut som jag spenderar på detta inlägg. Annars går det bra! Skulle kunna fortsätta tänka mig att sitta här i biblioteket och plugga men däremot tycker jag snart vi ska röra oss hem. Min blåsa börjar ge vika och jag är i behov av en toalett plus att jag längtar hem till min longboard som står inne och väntar på mig i hallen så snällt! Han börjar alltid vifta helgalet på bakdelen när jag kommer hem, han blir så himla glad och ivrig! Min lilla Logge.
 
Såattesåliggerdettill. 
Tänker på er! Peace


Kommentarer
ag satte minsann inte i v mest glad och rörd över den glada nyheten! :) coola ni är på era longboards!!

Hahaha din lilla tönt! Jag satte minsann inte i halsen. Blev mest glad och rörd över den glada nyheten! :) coola ni är på era longboards!!

2013-01-24 @ 11:47:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0