Good Friday!

Igårkväll gick jag förbi Ulrika för att hon skulle kolla på mitt hår inför hair exo som håller på nu i helgen. Blir bara uppsättningar för mig! Vilket är tur, vem vet vad jag hade kunnat gå med på annars haha. Så skönt att få vara lediga så mycket nu igen men det blir en del biblioteks-häng.
 
Idag ska jag och Jennie fira in denna fredag med bio, The great Gatsby i 3D i Junction! Riktig mysdag. Vi åker direkt när vi är klara här och käkar något därborta! Det jag gillar med biograferna här är att det går att beställa öl/vin/cider (om så vill) in på biografen. Själv har jag inte provat, så lite oklart att jag säger att jag gillar det, men jag tycker idéen är bra. Blir nog inge alkohol ikväll men lite cola kan vi nog festa till det med!
 
Imorgon är det tidig uppgång då jag ska vara i Darling Harbour redan klockan 7 på morgonen. Jag måste se till att vakna i tid! Heja heja! Hair expo håller på lördag, söndag och måndag och tidigt varje morgon! Men är så taggad för helgen och det ska bli sjukt kul! 
 


Kommentarer
Mamma

Spännande.. kom ihåg och fota :) pusssss

2013-06-07 @ 11:50:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0