Hollister.

Dessa goingar råkade jag få med mig hem i söndags. Båda under $50 tillsammans. Rea och nödvändigt! Hollister är nyöppnat här i Sydney, tror det bara varit öppet i några månader och första gången jag och Jennie var där dog vi snyggdöden.

Både tjejerna men speciellt grabbarna som jobbar där är modellsnygga, alltså alla! Det är ju ett måste för att få jobb där. Parfymerna känns på mils avstånd och första gången jag och Jennie var där var det surfare som gick runt i butiken. Utan tröja såklart. Standard. Blev nästan lite jobbigt med tanke på att jag inte visste vart jag skulle kolla. Imponerad att Jennie fick med en hoodie hem den gången. I söndags var det dock inte lika mycket hets bland grabbarna, vilket kändes rätt skönt men synd för det var precis den hetsen jag ville visa Alison. Får se till att skicka dit henne fler gånger!

 
 


Kommentarer
superstarkasilversaga

Fina!!

Varför la du inte upp en bild på surfkillarna?

Svar: Dom var inte där när jag var där senast. Och gången innan var jag så fokuserad på att inte glo som en psykopat. Får ta med kamera och hela skitet nästa gång
Martina L

2013-06-20 @ 15:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0