Winter down under.

Igår vaknade jag runt 8 och kände mig bara så fylld av energi! Eftersom det var drottningens födelsedag så innebar det att vi var lediga från skolan så jag drog på mig träningskläder och begav mig ut med musik och raska steg och möttes av 20 grader och sol! Lyckades bocka av en timmes power walk och hittade även mysparken som ligger 5 minuter från oss, utsikt över hamnen som var fylld med segelbåtar och granne med Sydney's yacht club. Så frisk luft och redan vid 9 var det fullt i parken med familjer, hundar, träningsnarkomaner och fotbollar! 
 
 
Gröt på det och jag var redo för resten av dagen. Fastnade framför datorn med ett musikprogram och kom på mig själv med att sitta timmar framför mitt minikeyboard i form av mitt tangentbord och gjorde musik. Mys! Har saknat det men så kul att jag hittat det programmet på datorn. 
 
På kvällen smög sig sötsuget på men orkade inte gå och handla något. Slutade med att jag och Alison stod och bakade havrekakor klockan 8 på kvällen. Supergoda! Sen satt vi och drack te, mjölk (oboy för Ali) och bara snackade. Andra gången vi bakar under de senaste dagarna! I fredags vart det kokosbollar.. muuums. Riktiga göttegrisar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0