Imse vimse

Juste! Har ju helt glömt att berätta! För några veckor sen hade vi en gäst på insidan av dörren till vår lilla "tvättvrå". En fet jävla spindel, döpte honom till Bengan. Precis som min och Lindas sköldpadda som vi skapade i sanden förut! Någonting med namnet Bengan som fångar min uppmärksamhet! Hur som helst, alla fick panik. 6 tjejer i ett hus, lite panik? Återigen, jag får agera mannen - någon måste ju behålla lugnet. Hur som helst så var jag tvungen att ta en (eller 5 bilder)! 
 
KÄNSLIGA PERSONER VARNAS FÖR BILDEN! Men erkänn att den är rätt fin på ett sätt. Tydligen är den ofarlig... Får vi hoppas iaf. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0