MARCH : ELEVEN

11 dagar kvar tills jag far krama om min fina familj! Ska bli sa roligt att ha dom har och visa runt, hitta pa saker och turista. Lite laskigt nar man tanker pa hur fort tiden gar, vilket bada ar positivt och negativt. Har ju hunnit med en hel del saker pa en lang tid (som kanns som nagra veckor)!
 
Nu sitter jag och Jennie i skolan och ska gora klart var andra assessment. Det har blocket har varit laskigt lugnt, som ett extra lov! Hur skont som helst. Nasta block blir det tillbaka till mer rutiner da vi kor tva kurser istallet for en. Far kotta sonder i skolan och passa pa att vara med mamma, pappa, Marcus och Carro alla mina lediga timmar! Far se hur det gar med att kotta sonder i skolan... hur som helst sa ar jag supertaggad pa livet for stunden! Nu ska jag fortsatta med pluggandet och efter skolan blir det till att gymma med Jennie mannen. Vi satsar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0