Lite av det hela

Igårkväll laddade jag ner en ny app på maccan. Ett fotoredigeringsprogram - kalas! Heter bara Fotor och är gratis. Satt och fixade med massa bilder och hittade en del bilder från när vi precis kom till Sydney. Lite ballt när man tänker på hur fort tiden har gått och hur mycket vi har gjort, så många vi har lärt känna och minnen vi har fått under tiden! De här bilderna är bara från den första månaden, så fler bilder kan komma att dyka upp lite titt som tätt. 
 
Firade första skoldagen och min födelsedag! 
Rundtur i Glebe med Ted och Jennie! Avslutades med barhäng. 

Manly för första gången!

Glebe Market!
Jennies förra rum, den så omtalade "skolådan"! Saknar den.
Kräftskiva hos Linda!
Skulle åka till Bondi beach. Hamnade på Bronte beach istället. Så det kan gå.
Min och Jennie's första tur till Blue Mountains.
 
Som ni ser så är Jennie med på de flesta bilderna och vi har spenderat rätt många dagar ihop. Vi har träffat varandra, eller iaf sett varandra i princip varje dag sen september. Vet inte hur jag ska kunna vänja mig vid att inte träffa henne så ofta när jag kommer hem, får lösa det på något sätt. Resor till Göteborg varje helg är ju redan inskrivna i "portfolion", hehe. 
 
 


Kommentarer
Jennie

Man blir så glad av alla härliga bilder! =)

2013-06-01 @ 09:17:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0