Så var det bestämt!

Skypade precis med världens bästa Saga. Efter 10 minuter in på samtalet frågar Saga om inte vi ska starta ett företag när jag kommer hem och lägger till "du är ju bra på sånt där". 
- "Ja, lätt! Jag ska starta ett Event företag sen! Är du på?"
- "Absolut!! Vad kul!"
Börjar planera vad vi ska göra, hur vi ska göra det, vad vi ska heta, vilka vi kan använda som kontakter osv. Helt plötsligt droppar Saga bomben.
- "Men du. Då måste vi gå in som aktiebolag rätt snart, och då måste vi ju lägga ca 50 000 spänn på det."
 
Du är king Saga. Tänker på allt och lite till. All in or go home, that's why I adore you. Då är det bara att börja spara, fast vi kanske kan ge det ett litet tag till att få gro till sig. Men målet finns där och det roliga är att jag verkligen kan se oss starta ett företag tillsammans! Jag tror på det här. 


Kommentarer
superstarkasilversaga

Jag är sjukt taggad!!
Folk i hela världen kommer ha vårt företagsnamn på sina läppar! Bra att jag sa det ..för nu ko jag på att namnet kanske borde vara på engelska? så alla fattar... aa vi får fundera på det :) Puss älskade kompanjon <3

2013-05-31 @ 14:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0