Graduation day at college.

Godmorgon kära vänner. Igår var det fredag, sista vardagen på veckan. Igår hade även några av event-tjejerna sin graduation i skolan som vi var och kollade på. Började morgonen med att skicka in mina sista assessments så nu är det här blocket helt och hållet över. Det har firats med att hänga på bibblan och kollat på dom fem första avsnitten av 112 aina. Så bra! 
 
Gårdagens graduation var iaf rolig att se på. Om 11 veckor är det vår tur! Hattar kastades i luften och bjöds på fika. Gratis fika! Bra dag eller vad? Efter vi hade supportat tjejerna och kramat om dom gick jag, Jennie, Chantelle, Maria och Milyn (lärare) till en Irländsk pub. Var väl tänkt att vi skulle fira lite där men blev bara snack och lite häng där. Jag och Jennie gick hem och kramade på Ruby, gick och handlade, Ruby gick till jobbet och sen bjöd Jennie på tacokväll. Så mysig kväll. Chips och dipp tillsammans med 3 filmer fick avsluta kvällen. Jag höll mig vaken genom de två första och 5 minuter in på den tredje somnade jag rätt gött i soffan. Otroligt mysig fredagskväll! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0