The place to be is here.

Imorgon kommer jag  tillbringa mitt andra jobbpass på Market City. Det är alltid lite svårt att göra något nytt. Lite läskigt på ett charmigt sätt, men spännande är det ändå. Älskar känslan av att få lära mig nya saker, älskar utmaningen. Om vi så snackar om att stå i ett köpcentrum som är granne med China town och skratta med hysteriska Asiater, fast man inte har någon aning om vad man skrattar åt, eller bara prata i Walkietalkien för att säga "testing the radio" så är det spännande. 
 
Idag håller jag på att bli sådär djup och oklar. En liten sån dag då jag bara vill säga "Jag älskar livet". Helst 2000 gånger om. Ta vara på livet och varje dag, för det går fort. Det har jag insett. Livet kan ta slut över en natt, så istället för att se framåt, så ska jag var här igen. Som jag var så bra på en gång i tiden.
The place to be is here.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0