Wisdom of the day.

“Don't spend time beating on a wall, hoping to transform it into a door. ”
  
― Coco Chanel

 
Äntligen, jag säger äntligen - helst med kapitalbokstäver - ÄNTLIGEN. Så är jag klar med Accounting ämnet! Det har inte varit mycket motivation över till det ämnet men känslan att jag är klar är en lättnad! Imorgon kör jag ett sista ryck för att bli klar med det absolut sista och sen kan jag tacka detta block. Såg precis nu att jag fick en 5a på presentationen. Det kändes ju lite chockande med tanke på att det gick skit. 5 av 5 alltså. Sa precis till Jennie att man lär bli lite bortskämd när man kommer hem till Sverige igen och ska plugga. "Vart fan är våra femmor?!" Nej, men det är olika överallt och det kan ju vara bra på ett sätt hehe.
 
Tacka all glass och marängsviss som Jonas lämnade kvar här efter han åkte. Det har verkligen hållt sockerkicken uppe och hjälpt mig och Jennie att fortsätta plugga! Hallelulja! 


Kommentarer
Mamma

Du är bäääääääääääääääääääääääääääääst! puss älskar dig

2013-05-23 @ 17:09:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Martina L.

Life in Sydney

RSS 2.0